Paragrafen

Paragraaf Bedrijfsvoering

De kern van de facilitaire dienstverlening ligt in het integraal organiseren van alle ondersteunende activiteiten. Dit is nodig om de organisatie haar doelstellingen optimaal te kunnen laten realiseren op zowel strategisch als operationeel niveau van de individuele werknemers.

Dit betekent dat de facilitaire dienstverlening inspeelt op de werkprocessen van de organisatie en op de besturingsprocessen daarvan.

Wat willen wij bereiken?
De facilitaire ondersteuning gaat over de huishouding van de gemeente, te denken valt aan de catering, beveiliging, onderhoud, schoonmaak, etc. Daarnaast zorgt de facilitaire ondersteuning voor de materialen die nodig zijn zodat iedereen zijn werk goed kan doen. Denk hierbij aan een passende werkplek, het bureau, de bureaustoel, goede werkomgeving, etc.


Wat willen wij ervoor doen?
We willen dit op een kwalitatief hoog niveau en op een proactieve wijze doen. We stellen ons flexibel op en communiceren duidelijk en open over de facilitaire vraagstukken.

Centrale huisvesting
Door de realisatie van de nieuwe huisvesting, is centrale huisvesting straks mogelijk.  Er wordt maximaal ingezet op het samenwerken en ontmoeten op het kantoor. Op deze wijze verwachten we dat we bijdragen aan een goede dienstverlening voor onze inwoners.

Deze pagina is gebouwd op 09/11/2025 08:04:18 met de export van 09/11/2025 07:54:08